czwartek, 30 kwietnia 2015

Dzień w którym przeżyłam swój pierwszy raz.

Cześć,hej i siemanko :)
Dzisiaj spędziłam bardzo przyjemny dzień z rodziną :)
Pojechaliśmy na zakupy i z psem do weterynarza.
Kupiłam sobie buty i torbę. :)

Dziś również przeżyłam swój pierwszy raz z soczewkami. Stwierdziłam, że nie będę kupować okularów bo soczewki są dużo tańsze.
Jak na pierwszy raz nie było źle. Trochę na początku łzawiły mi oczy i jedną soczewkę wsadziłam źle xD
Ale jak już się nauczyłam jak się je wsadza to czuję się w nich bardzo komfortowo.
Zaczęłam widzieć w jakości HD i widzę rzeczy,które są daleko.
Jestem zadowolona, polecam, Maria Kubik.



6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!
Na każdy zawsze odpowiadam i zawsze odwdzięczam się u Was na blogu. :)
Jeżeli mnie obserwujesz to napisz mi o tym, żebym ja również mogła Cię zaobserwować. :)