niedziela, 7 lipca 2013

Dzień w którym obejrzałam Harrego Pottera!

Cały dzień spędziłam dziś w domu.
Jak to mam w zwyczaju wstałam po 12. Rodzice pojechali na działkę ,a ja z nudów strzelałam sobie słit focie. Przyszedł do mnie Mariusz i oglądaliśmy Harrego Pottera.
Teraz tamten pan sobie poszedł a ja siedzę w domu i nie mam co robić.
Planuję jakąś kolację zjeść a potem porysuję : )
Jakieś propozycje na nudny wieczór?
Już w środę będę przekłuwać nos ! Chcę też się zafarbować ale nie wiem czy robić blond czy rudy :<

22 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz! :) ja też lubię długo spać :))
    dziękuję Ci za miły komentarz. Tak, to są moje naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz masz blond, prawda? więc tak pozostaw :)
    Dobrze Ci tak.
    Kolczyk w nosie nie boli. Ja miałam na przedramieniu kolczyka, a nawet kilka (nie jestem emo, po prostu lubię :) ) i tym bólem można się było przejąć, chociaż w sumie mnie nie bolało. Kolczyk w brwi robiłam sama, trochę zachodu.
    Powodzenia!


    Obserwujemy :)?

    Zapraszam na nowy post ;)) http://liltaddie.blogspot.com/2013/07/60713.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy były czerwone ,lecz niestety kolor wypłowiał i zrobiły się takie jakby blond : D
      Możemy obserwować : )

      Usuń
  3. you look so pretty (:

    In my blog I have a giveaway with the online shop persunmall.com, I think you might like to join, is really easy and you could win an amazing price :D
    Giveaway link: http://jemenfousss.blogspot.mx/2013/07/persun-mall-international-giveaway.html

    xoxo
    www.jemenfousss.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie i ciekawy blog ;D
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Na każdy zawsze odpowiadam i zawsze odwdzięczam się u Was na blogu. :)
Jeżeli mnie obserwujesz to napisz mi o tym, żebym ja również mogła Cię zaobserwować. :)