piątek, 5 lipca 2013

Dzień w którym odzyskałam internet.

Calusieńki miesiąc nie miałam internetu a teraz muszę nadrobić to co się u mnie ostatnio działo.
W końcu skończyły się burze i zaczął się okres pięknej,słonecznej pogody : )
W tamtym miesiącu byłam z ciocią w Warszawie w Teatrze Narodowym ,zatrzymałyśmy się w hotelu i bardzo mi się tam podobało.
Dostałyśmy pokój na 32 piętrze i miałyśmy przepiękny widok z okna . Obsługa hotelowa była bardzo miła (może oprócz pana recepcjonisty ale idzie przeżyć) a śniadanie było pyszne !
Spektakl w Teatrze również bardzo mi się podobał , polubiłam oglądać balet !
Gdy wróciłam już do Skierniewic mnóstwo czasu spędzałam z moim chłopakiem. No i co najważniejsze udało mi się poprawić oceny i otrzymałam promocję do klasy drugiej technikum !
Mariusz robił osiemnastkę i było bardzo fajnie . Chłopaki rozpalali ognisko umysłem (hahahahah xd) ,Wojtuś cisnął się z Marcinem .. i Wojtek groził mu siekierą ale to chyba nie ważne xd
Ogólnie cały poprzedni miesiąc minął mi bardzo pozytywnie. :)
W końcu mamy wakacje ! W przyszłym tygodniu zamierzam zrobić sobie kolczyk w nosie : )
Mam nadzieję ,że nie będzie bolało !











18 komentarzy:

  1. Mieszkam blisko Wawy a jeszcze w teatrze Narodowym nie byłem.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz się wybrać bo sam wystrój wywarł na mnie ogromne wrażenie ! polecam - Marysia Kubik !

      Usuń
  2. Hahahh, u mnie na ogniskach też są ciekawe sytuacje ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. na awatarze to ty? ciągle masz takie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,to ja : )
      już nie mam takich włosów,ponieważ kolor wypłowiał i teraz są takie bardziej blond :<

      Usuń
  4. Fajowo ! Uwielbiam ogniska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Na każdy zawsze odpowiadam i zawsze odwdzięczam się u Was na blogu. :)
Jeżeli mnie obserwujesz to napisz mi o tym, żebym ja również mogła Cię zaobserwować. :)