poniedziałek, 8 lipca 2013

Dzień w którym nie wiedziałam gdzie iść.

Planowałam spać sobie dzisiaj do 12 a tu wstałam o 10. SMUTNO :<
Czekam aż wystygnie mi herbata ale ta jak na złość nie chce tego zrobić. Idę dzisiaj do kosmetyczki dowiedzieć się jakim sposobem przekłuwają u nich w salonie nos. Jeśli powie ,że pistoletem to się chyba załamię ,bo mimo ,że mieszkam w tym mieście od urodzenia to nie mam pojęcia gdzie tu są jakieś salony piercingu albo kosmetyczne ;_;
Siedzenie w piżamie do 12 .. ah te uroki wakacji . Zaraz lecę pod prysznic i się ubrać .
Wieczorem dodam kolejną notkę : )
Miłego dnia życzę !





16 komentarzy:

  1. Ojj chciałabym planować wstanie z łóżka o 12...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja również Ci życzę miłego dnia + świetny blog :)) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great blog my dear!

    Ciao from Italy,
    Nicky
    www.mywishstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałabym się przekuć nos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się boję ale marzenia trzeba spełniać !

      Usuń
  5. Tak przeglądałam poprzednie posty i muszę przyznać, że śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak , w wakacje można sobie pozowlić na takie spanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ,to właśnie jest najlepsze w wakacjach :3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Na każdy zawsze odpowiadam i zawsze odwdzięczam się u Was na blogu. :)
Jeżeli mnie obserwujesz to napisz mi o tym, żebym ja również mogła Cię zaobserwować. :)